Často kladené otázky

Jak voucher dostanu?

Všechny vouchery jsou elektronické a je jen na Vás zda si ho vytisknete.

Vouchery najdete na této stránce.

 

Mám voucher na určitý bunkr a chci si rezervovat jiný bunkr z nabídky?

Vouchery je možno uplatnit na jakýkoliv bunkr. V případě navýšení ceny Vás systém vyzve k doplacení rozdílu ceny. V případě nevyčerpání voucheru se peníze nevracejí.

 

Chci udělat rezervaci na termín, který není na webu dostupný?
Všechny termíny si můžete ověřit níže u odkazů na dané bunkry. Standardně se snažíme držet 3 měsíce dopředu otevřené termíny.

Bunkr 36
Bunkr 37
Bunkr 67
Bunkr C1

Nezapomeňte si přiobjednat k Bunkru 36 i e-čtyřkolku se kterou se k bunkru lépe přepravíte

 

Nevím jak provést rezervaci?

Rezervaci provádíte ve formuláři u každého bunkru. Rezervaci po telefonu, ani po emailu nelze provést. Je zapotřebí, aby se odsouhlasily obchodní podmínky při objednávce.

Bunkr 36
Bunkr 37
Bunkr 67
Bunkr C1

Nezapomeňte si přiobjednat k Bunkru 36 i e-čtyřkolku se kterou se k bunkru lépe přepravíte

 

Kdy a jak dostane informace k příjezdu?
Informace o příjezdu dostanete na email z objednávky. Tento email dorazí do schtánky několik dní před příjezdem. Informace najdeš také zde.
Jak uplatnit voucher ze slevomatu?

Vouchery ze slevomatu uplatníte pomocí návodu:

  • Bunkr 36 – zde
  • Bunkr 37 – zde

 

Bude nám v bunkru zima?
V bunkru Vám nebude zima ani v zimě. Je pro Vás připravené dřevo a uvnitř najdete krbová kamna. Teplo si uděláte za pár chvil.
Mohu voucher prodloužit?
Vouchery není možné prodlužovat. Paltí pro vouchery ze slevomatu i pro vouchery koupené přímo u nás na stránkách.
Mohu změnit datum rezervace?
Ano toto je možné, ale minimálně 7 dní před příjezdem.